למה אני לא מצליח לשחזר סיסמא?
לא מצליחים לשחזר / לאפס סיסמא?
1. וודאו שהזנתם את כתובת המייל לשחזור הסיסמא במסך זה:

2. וודאו שהמייל לא הגיע לתיבת דואר הזבל שלכם
כדי לוודא שמיילים מ-Flow לא יגיעו לדואר הזבל יש לאשר את המיילים כ'שולח בטוח' (לא ספאם/ג'אנק) בצורה הבאה:
– הגדרת מייל בטוח ב-Outlook (דף העזרה באתר מיקרוסופט)
– הגדרת מייל בטוח ב-Gmail (דף העזרה באתר Google)
במידת הצורך פנו לסיוע נוסף בהגדרת המייל מול מומחה מערכות המידע בארגון
3. וודאו מול מנהל מערכת Flow שהמייל שציינתם בכניסה – הוא אכן המייל שמעודכן ב-Flow
4. במידה ואלו לא הצליחו, בקש ממנהל המערכת לפנות לתמיכה שלנו