הגדרת תהליכי אישור מסמך

במערכת 4 סוגי מסמכים:

1. נהלים
2. הוראות עבודה
3. טפסים
4. אחר (למשל: מצגות, תקנות, מיילים חשובים)

תבניות כתיבה / פורמט מסמכים
ניתן להטמיע תבנית כתיבה אחידה של הארגון עבור כל סוג מסמך, זאת ע"מ לשמור על סטנדרטיזציה בכתיבה ע"י העורכים (העבר אלינו את תבניות הארגון לשם הטמעה במערכת)


הגדרת תהליכי אישור מסמכים
לכל סוג מסמך ניתן לקבוע האם נדרש תהליך אישור לפני הפצה בצורה הבאה:

1. היכנס לפרופיל המשתמש שלך > לחץ [ניהול]
2. לחץ על [ניהול תהליכים] 


3. סמן V בתיבה המתאימה וקבע לכל סוג מסמך האם נדרש עבורו סבב אישורים
4. שמור שינויים

קודם אישור טיוטה בסבב
הבא השלמת משימות
תוכן עניינים