יצירת משתמש
כדי ליצור משתמש במערכת יש להתחבר כמנהל מערכת ולבצע את השלבים הבאים:
- לחץ על האייקון של משתמש בסרגל העלים

- לחץ על החץ בתפריט "משתמשים", ואז על "יצירת משתמש:

- הקלד את המידע הבא:
- שם משתמש – כתובת האימייל לא שם הדומיין (עד ה-@). זהו מזהה פנימי שחייב להיות חד-חד ערכי במערכת
- שם פרטי + שם משפחה
- כתובת אימייל – חייבת להיות חד-חד ערכית במערכת
- מחלקה – בחר מהרשימה. במידה והמחלקה אינה קיימת – בחר "כללי", או הוסף תחילה את המחלקה במסך ניהול המחלקות
- "שלח למשתמש אימייל עם פרטי הכניסה שלו" – השאר מסומן
- תפקיד במערכת
* כל השדות הינם שדות חובה.
4. לחץ על "הוסף משתמש".