יצירת משתמש

כדי ליצור משתמש במערכת יש להתחבר כמנהל מערכת ולבצע את השלבים הבאים:

  1. לחץ על האייקון של משתמש בסרגל העלים 
  2. לחץ על החץ בתפריט "משתמשים", ואז על "יצירת משתמש:
  3. הקלד את המידע הבא:
  • שם משתמש – כתובת האימייל לא שם הדומיין (עד ה-@). זהו מזהה פנימי שחייב להיות חד-חד ערכי במערכת
  • שם פרטי + שם משפחה
  • כתובת אימייל – חייבת להיות חד-חד ערכית במערכת
  • מחלקה – בחר מהרשימה. במידה והמחלקה אינה קיימת – בחר "כללי", או הוסף תחילה את המחלקה במסך ניהול המחלקות
  • "שלח למשתמש אימייל עם פרטי הכניסה שלו" – השאר מסומן
  • תפקיד במערכת 

* כל השדות הינם שדות חובה.

4. לחץ על "הוסף משתמש".

קודם הגדרה וניהול קבוצות משתמשים
תוכן עניינים