עריכת מסמך

טיוטות


מנהל המערכת והעורכים יכולים ליצור טיוטות. טיוטה יכולה להיות מסמך חדש, או מהדורה חדשה. כשיוצרים מהדורה חדשה, המהדורה הקודמת עדיין נראית במערכת עד לאישור הטיוטה ופרסומה.

תהליך העריכה

רק משתמש אחד יכול לערוך טיוטה בכל פעם.

כדי לערוך מסמך יש להיעזר בתפריט הטיוטה בסרגל העליון:

יש לבצע

  • 'שמירה למחשב'
  • לערוך את המסמך
  • 'העלה מסמך – החלף טיוטה קיימת' בסיום העריכה

בסיום העריכה, לעורך יש את האפשרות להודיע למנהל כי הטיוטה מוכנה לאישור, על ידי לחיצה על

** הערה: במידה וניתנה לך הרשאה לביצוע סבב אישורים, יופיע כפתור 'התחל סבב' בשלב זה.


מנהל המערכת יקבל הודעה שהעריכה הסתיימה, וימשיך את התהליך באחת מהדרכים הבאות:

  • אם המסמך דורש אישור – התחל בתהליך האישור
  • אם המסמך אינו מצריך אישור – פרסם את המסמך

העבר טיוטה למשתמש אחר

העבר טיוטה למשתמש אחר להמשך עריכה:

  • בתפריט [טיוטה] לחץ על [העבר בעלות טיוטה ל]
  • ציין את בעל הטיוטה החדש ולחץ על [אישור].
קודם מידע על מסמך
הבא שחזור / איפוס סיסמא
תוכן עניינים