למה מיילים מהמערכת לא מתקבלים?
מערכת המיילים של Flow מנוטרת על ידינו באופן קבוע, במידה ונתקלתם במקרה בו מייל שנשלח מהמערכת (מייל שיחזור סיסמא / משימות קריאה / עריכה וכיוב') לא הגיע אליכם, יש להיכנס לתיבת דואר הזבל שלכם ולבדוק האם ההודעות הגיעו לשם.
1. הודעות מייל הגיעו לתיקיית דואר זבל? יש לפנות למחשוב אצלכם בארגון ולבקש מהם לסמן כתובות מייל נכנסות מדומיין flowdms.com – ככתובות בטוחות ברשימה המאושרת של הארגון (להוסיף אותן ל-whitelist).
במקרה וננקטו כל הפעולות הנדרשות במחלקת המחשוב בארגונך ועדיין ישנה תקלה – ניתן לפתוח קריאה במרכז התמיכה של Flow עם ציון פרטי איש הקשר במחלקת המחשוב בארגונכם.
2. הודעות מייל לא הגיעו לתיקיית דואר זבל?פנו למרכז התמיכה שלנו בציון פרטי ההתקשרות שלכם
פירוט נוסף: למה אני לא מצליח לשחזר סיסמא?