כניסה למערכת

2. יש להקליד את כתובת ה-Flow של הארגון (קישור נשלח אליכם במייל ע"י מנהל המערכת)
3. יש להכניס כתובת מייל או שם משתמש > להקליד סיסמא > וללחוץ [היכנס]

   מסך הכניסה למערכת Flow

לא מצליחים להיכנס?

אם קבלתם הודעת שגיאה 'כתובת המייל או הסיסמא שהכנסת שגויים' בצעו את הצעדים הבאים:

1. אימות מייל

– האם כתובת המייל שציינתם כתובה נכון?
– וודאו שכתובת המייל שציינתם, היא כתובת המשתמש המעודכנת שלכם ב Flow (לביצוע מול מנהל המערכת)

2. אימות סיסמא

כדאי לדעת וגם לזכור – מחקרים מראים ש-70% מבעיות הכניסה למערכות אינטרנט נובעות מטעויות בהכנסת סיסמא, לכן יש לשים לב לפרטים הבאים:

– לוודא שמקלידים בשפת מקלדת נכונה (עברית / אנגלית)
– לוודא כי כפתור ה Caps Lock (אותיות גדולות / קטנות) נמצא במצב הנכון
– להקליד את הסיסמא שוב, לאט, תו אחר תו

3. עדיין לא הצלחתם?

– ניתן לאפס סיסמא על ידי לחיצה על 'שכחתי סיסמא' (להסבר מפורט לחץ כאן > שחזור / איפוס סיסמא)

בארגון שלכם אין גישה לאינטרנט?

כאשר אין גישה לאינטרנט מתאפשרת כניסה לתוכנה באמצעות הרשאה ייעודית או קישור הניתן ע"י מערכות מידע.

שימו לב! – במקרים אלו תידרשו לעיתים להקליד סיסמת גישה ראשונית לאינטרנט שאינה הסיסמא של Flow (לא רואים את מסך הכניסה עם הסמל של Flow). במידה ולא הצלחתם בתהליך זה, פנו למח' מערכות מידע בארגון שלכם.

שמירת פרטי כניסה / סיסמא

כאשר מתבצעת הרשאה ייעודית לרשת דרך מערכות שרת ולא נרכש אצלכם פיתרון SSO (כניסה מאובטחת ללא סיסמא), לא ניתן לשמור את פרטי הכניסה שלך למערכת ויש צורך להכניס את הסיסמא בכל כניסה.

קודם גישה מדפדפנים / מכשירים
הבא מה הם נהלים?
תוכן עניינים